Vi samler statistik ved hjælp af cookies

Vi bruger cookies til at forbedre hjemmesiden til glæde for vores brugere. Du kan altid slette cookies fra os igen.

Om brugersupport og systemvejledning

Brugerne af ministeriets eksternt rettede systemer, portaler og tjenester skal møde en serviceminded og kompetent supportfunktion.

I Brugersupport og Systemvejledning (BSV) har Styrelsen for It og Læring samlet supporten af brugerne af ministeriets eksternt rettede administrative systemer, portaler og tjenester.

Målet er at møde brugerne med en serviceminded og kompetent supportfunktion. BSV arbejder løbende på at optimere supportoplevelsen blandt andet via fokus på kanalstrategi, brugertilfredshed og hjælp til selvhjælp.

Hvor finder du os?

Brugerne møder primært supporten på de forskellige systemer, portaler og tjenester, hvor der er henvisninger til supportsider, vejledninger og kontaktmuligheder. Herudover kan brugerne ringe til supportens telefonnummer på 35 87 88 81.

BSV afholder løbende webinars med aktuelle temaer tilknyttet de respektive administrative systemer, portaler og tjenester.

Support

På vores supportsider finder du vejledninger, nyttige links og spørgsmål og svar.
Her kan du også se supportens kontaktdata og åbningstider.