Styrelsen for It og Læring arrangerer en række arrangementer for institutioner og leverandører i forbindelse med markedsgørelsen af de studieadministrative systemer. Arrangementerne annonceres her på stil.dk.

Aktuelle arrangementer

STIL afholder informationsmøde for leverandører omkring markedsgørelsen af de studieadministrative systemer d. 26. marts 2019

Nærmere information følger.

Afholdte arrangementer

STIL afholder informationsmøde for leverandører omkring markedsgørelsen af de studieadministrative systemer d. 4. december 2018

Mødet afholdes af Styrelsen for It og Læring (STIL) i Færøsk Pakhus, Frederiksholms Kanal 25, 1220 København K.

Program for informationsmøde for leverandører d. 4. december 2018 (pdf)

Informationsmøde for leverandører omkring markedsgørelsen af de studieadministrative systemer d. 26. september 2018

STIL afholder informationsmøde for leverandører omkring markedsgørelsen af de studieadministrative systemer d. 26. september 2018.
Mødet afholdes af Styrelsen for it og læring (STIL) i Færøsk Pakhus, Frederiksholms kanal 25, 1220 København K.

Program for leverandørmøde (pdf)

Informationsmøde for leverandører omkring markedsgørelsen af de studieadministrative systemer d. 21. juni 2018

STIL afholder informationsmøde for leverandører omkring markedsgørelsen af de studieadministrative systemer d. 21. juni 2018 kl. 11.00-14.00.
Mødet afholdes af Styrelsen for it og læring (STIL) i Færøsk Pakhus, Frederiksholms kanal 25, 1220 København K.

Informationsmødet er det første af en række møder for leverandører, som STIL vil afholde om markedsgørelsen af de studieadministrative systemer 3-4 gange årligt. Formålet med møderne er at samle og styrke informationen om STIL’s systemer til nuværende og kommende leverandører af studieadministrative systemer til ungdomsuddannelsesområdet og til voksen- og efteruddannelsesområdet.

På møderne vil der være 3-5 oplæg. I programmet er det præciseret, hvilke leverandører de enkelte oplæg er relevant for.
Du er naturligvis velkommen til at deltage i alle oplæg, men du kan også vælge kun at deltage i enkelte oplæg.

Du kan tilmelde dig ved at skrive en mail til Lars Lomborg Nielsen senest d. 6 juni.
Husk at angive navn og mailadresse på alle, der ønskes tilmeldt.

Program for leverandørmøde (pdf)

Informationsmøde for leverandører d. 2. maj fra kl. 11.00 til kl. 13.00 hos Styrelsen for It og Læring på Oluf Palmes Allé 38, 8200 Aarhus.

STIL afholder informationsmøde for leverandører af studieadministrative systemer, om den igangværende proces omkring udvikling af standarder og det såkaldte ”Posthus”, der nu har fået navnet EDUP (ElevDataUdvekslingsPunkt).

Invitation til leverandørmøde (pdf)

Informationsmøde for leverandører af studieadministrative systemer den 30. november 2017

STIL afholder informationsmøde for leverandører af de studieadministrative systemer omkring et igangværende arbejde med at kortlægge behovet for digitale standarder på ungdomsuddannelsesområdet.

Invitation til informationsmøde og leverandørreview (pdf)

Skole- og leverandørmøde den 19. januar 2017

I forbindelse med markedsåbningen af de studieadministrative systemer inviterede STIL sammen med sektorens lederforeninger til et møde mellem uddannelsesinstitutionerne og de nuværende og kommende leverandører af it-løsninger til ungdomsuddannelserne.

Formålet med mødet var at give leverandørerne en mulighed for at vise deres produkter til mange skoler samtidig, og dermed give skolerne et indtryk af de kommercielle studieadministrative systemer, der er på vej på eud-området.

Sidst opdateret: 12. december 2018