Hop til indhold

Styrelsen for It og Læring afholder en række leverandørmøder for leverandører af studie- og elevadministrative systemer. 

Formålet med møderne er at samle og styrke informationen om Styrelsen for It og Lærings systemer til leverandører af studieadministrative systemer til ungdomsuddannelsesområdet og voksen- og efteruddannelsesområdet samt leverandører af elevadministrative systemer til grundskolen.

Næste leverandørmøde

Næste leverandørmøde holdes torsdag den 6. marts 2025 fra kl. 9.00. Mødet afvikles som Zoom-møde med mail-invitationer til leverandørerne inkl. de medarbejdere, som har deltaget i de seneste afholdte møder.

Mødeprogrammet vil blive offentliggjort på denne side, når det foreligger ca. 3 uger inden mødet, og vil desuden blive vedhæftet mødeinvitationerne.

Oversigt med planlagte ændringer i STIL’s systemer

Via nedenstående link kan du finde en oversigt med kommende ændringer i de studieadministrative systemer, der initieres af ændringer hos STIL. Listen indeholder de kendte ændringer, og der kan løbende ske ændringer i tidspunkter og opgaver. Oversigten forventes opdateret i forbindelse med de kvartalvise leverandørmøder.

Oversigt med planlagte ændringer i STIL’s systemer (viden.stil.dk)

Sidst opdateret: 6. februar 2025