Procedure for nye leverandør- og institutionssamarbejder

Her kan du finde information om samarbejde mellem nye leverandører af studieadministrative systemer og Styrelsen for It og Læring.

Styrelsen for It og Læring tilbyder nye og potentielle leverandører af studieadministrative systemer (SA-systemer) inden for ungdomsuddannelsesområdet og voksen- og efteruddannelsesområdet at indgå i et samarbejde med henblik på at sikre alle leverandører lige vilkår. 

Styrelsen for It og Læring samarbejder både overordnet, procesmæssigt og teknisk med nuværende og kommende leverandører af SA-systemer. Styrelsen samarbejder om tilrettelæggelse af testplaner, -scenarier og -cases for de relevante integrationer med henblik på leverandørens forberedelse på systemrevision af studieadministrative systemer. 

I nedenstående dokument kan du læse om procedure og arbejdsgange for nye leverandører af SA-systemer eller udvidelse af nuværende leverandørers udbud af SA-systemer til nye uddannelsesområder. Af proceduren fremgår blandt andet testvinduer og varsling af skift. Bemærk, at nye leverandører af SA-systemer eller udvidelse af nuværende leverandørers udbud til nye uddannelsesområder skal varsles senest 3 måneder inden ikrafttrædelse.

Henvendelse med ønske om samarbejde kan rettes til Styrelsen for It og Læring (fritvalg@stil.dk).

Kontakt